Search results

  1. Chunky_Sauce

    i know when to stop, unlike nevoy

    i know when to stop, unlike nevoy
  2. Chunky_Sauce

    IDC ss huzini, unlike you guys, i stopped using huzini

    IDC ss huzini, unlike you guys, i stopped using huzini
  3. Chunky_Sauce

    Forums Donor Tag

    Yeetor#3716
  4. Chunky_Sauce

    That aint me

    no it was britt, fuck that retard, doesnt matter, all nevoy should be banned if they are playing with cheaters
  5. Chunky_Sauce

    Lol

    ffs u are crying to youssof and u know youssof doesnt care hes gonna ban u from the forums, u said the n word like 3 times, u could have kept ur cool and reported them and not be banned from the discord but u said the hard r so u had a good reason for ban
  6. Chunky_Sauce

    Lol

    yikes
  7. Chunky_Sauce

    🤣

    Youssof when he sees ffs saying hard r https://cdn.discordapp.com/attachments/655812855169286155/798895030931685427/video0.mp4
  8. Chunky_Sauce

    🤣

    you were banned for racism, u literally just took it too far with the hard rs, u didnt have to say it, and u wouldnt have gotten banned most likely if u didnt say that shit, so to be fair it is your fault
  9. Chunky_Sauce

    🤣

    doesnt give u the right to say the hard r 3 times lmao
  10. Chunky_Sauce

    unban Chunky_Sauce

    i will NEVER cheat again can i use labymod tho?
  11. Chunky_Sauce

    unban Chunky_Sauce

    Ingame-name:Chunky_Sauce Banned by:YoussofHD Agree with ban (Yes/No):nope, i still believe its a false ban Unban reason: im pretty sure this because of the video, but like i have said before the account being used in the video is cornsimp, because at the time, the person using chunky_sauce was...
  12. Chunky_Sauce

    UNBAN

    @Eartharies i have to make the appeal, youssof says so
  13. Chunky_Sauce

    UNBAN

    youssof, me and you both know that as soon as doubling reported it, you banned Chunky_Sauce, which was a false ban because at the time Chunky_Sauce was in the video and the link definetly has something to do with the ban, and the calmed down part was just that he was banned for no reason, when...
  14. Chunky_Sauce

    UNBAN

  15. Chunky_Sauce

    False ban by Yousuck

    clearly couldnt have been chunky_sauce so its false ban
  16. Chunky_Sauce

    False ban by Yousuck

    eartharies which is cavemanmark in the call is the one using chunky_sauce at the time, if youssof actually looked at the video, he would know its a false ban
  17. Chunky_Sauce

    False ban by Yousuck

    this doesnt just mean that i can cheat and i know i shouldnt cheat and wont anymore, but this ban isnt fair cause clearly the account being used in the video isnt Chunky_Sauce, it was cornsimp
  18. Chunky_Sauce

    False ban by Yousuck

    he reported chunky sauce when my friend was using it lmao, he reported it off my discord account so he assumed it was me
Top